Sprawdź nasze Opinie

Nie ufasz nam, zaufaj naszym klientom.

Szybko i smacznie. Polecam

Ewelina

Trudno mi ocenić - z jednej strony sotosunek jakości do ceny jest rewelacyjny. Z drugiej - to bardzo autorskie sushi i trzeba naprawdę wiedzieć czego się spodziewać.

Krzysztof

Bardzo dobre jedzenie.

Sylwia

Dziękujemy bardzo za opinię i zapraszamy ponownie do odwiedzenia naszej strony bądź wizytę osobistą w lokalu. Bardzo nam miło, że Państwu smakowało :)
~ Zespół Sushi World Gdynia

Pysznie, moja ulubiona rolka to sapooro

Marta

Bardzo dziękujemy Państwu za wystawienie opinii.
~ Zespół Sushi World Gdynia

Wszystko super

Piotr

Dziękujemy za napisanie opinii o nas i zapraszamy ponownie
~ Zespół Sushi World Gdynia

Świeżo smaczne polecam

Motyka

Bardzo dziękujmey za opinię i zapraszamy ponownie
~ Zespół Sushi World Gdynia

Ryż mógłby być troszkę lepszej jakości i lepiej przygotowany. Volcano sushi bardzo dobre.

Paweł

Dziękujemy bardzo za opinię, używamy specjalny ryż do sushi ale zwrócimy uwagę sushi-masterom na przygotowywanie ryżu.
~ Zespół Sushi World Gdynia

Pyszne, dobre porcje, estetyka podania, super sushi!

Izabela

Bardzo dziękujemy Pani za wystawienie opinii.
~ Zespół Sushi World Gdynia

Wszystko zgodnie z zamówieniem

Monika

Dziekujuemy bardzo za opinię
~ Zespół Sushi World Gdynia

Porcja duża, ładnie zapakowana, niestety jakoś stosowanych produktów niska.

Anna

Dziękujemy Pani za opinię i dołożymy wszelkich starań, aby nasze dania przypały Państwu do smaku. Zapraszamy
~ Zespół Sushi World Gdynia

Ankieta trochę bez sensu, bo co znaczy ocena restauracji a co ocena zamówienia? Pytacie o lokal czy o jedzenie? O dostawę czy łatwość zakupu? Pytania mocno niejednoznaczne.
Co do samego jedzenia - bardzo słabe. Hosomaki z ogórkiem i serkiem miało za dużo serka, zero smaku ogórka. To coś z tym ala krabem generalnie bardzo słabe w smaku i kompletnie przestałbym robić z tym sushi na waszym miejscu. Pieczony tuńczyk wysuszony na wiór, zero smaku w tym sushi, żona wolała zjeść kanapkę a ja przegryzałem imbirem bo szkoda kasy. Zawiedliśmy się i raczej nie będziemy już kupować u Państwa, po prostu nie spełniło to zupełnie naszych oczekiwań.

Przemysław

Dziękujemy za Państwa opinię. Przykro nam, że nie spełniliśmy Państwa oczekiwań.
~ Zespół Sushi World Gdynia

Dostawa na czas, ale sushi niestety nie spełnili oczekiwań. Były rozwalone i widać że zrobione na szybko

Maria

Dziękujemy za opinię, możemy przeprosić, jeśli nasza rolka nie była taka jaką Pani chciałaby otrzymać, każde zamówienie zanim zostanie odebrane przez klienta lub też dostawcę jest starannie przygotowywane i przechodzi przez kontrolę sprzedawcy. Zapraszamy ponownie do składania zamówień, a my ze swojej strony dopełnimy starań aby nasze rolki spełniały Państwa oczekiwania.
~ Zespół Sushi World Gdynia

Super

Evhen

Dziękujemy za opinię.
~ Zespół Sushi World Gdynia

Plus za czas.
Duży minus za zimnego grillowanego łososia i zestaw przygotowany wcześniej, wydaje się, że czekający w lodówce na zamówienie.

Agnieszka

Dziękujemy za Państwa opinię, rolki z grillowanym łososiem zresztą tak jak większość naszych rolek są przygotowywane na bieżąco i nie przechowujemy gotowych rolek w lodówce, czekają co najwyżej na odbiór zamówienia w pudełku. Bierzemy sobie Państwa opinię do serca i dokładamy wszelkich starań, aby poprawiać zarówno jakość jak czas przygotowania zamówienia.
~ Zespół Sushi World Gdynia

Obsługa miła i sympatyczna, odbierałem osobiście. Jednak sushi jakościowo i smakowo słabo wypadło.

Wojtek

Dziękujemy za opinię i uwagi. Zapraszamy ponownie, mamy nadzieję, że następnym razem nasze dania przypadną Państwu do smaku. Sami też pracujemy nad jakością przygotowywania potraw i ich serwowania od dnia otwarcia.
~ Zespół Sushi World Gdynia

Witam, to co było gratis nawet nie dojadam do końca , miso obrzydliwe🤮(po prostu woda bez smaku) . Lepie biło, gdyby gratis za zamówienie była, dostawa …
Motchi bardzo mały … w biedronce większy🫠
No i na koniec ) poky bowl jest dobry , on akurat na 4/5

Polina

Dziękujemy za Państwa opinię i przykro nam, że Państwu nasze miso nie zasmakowało. Cały czas wprowadzamy nowe smaki i mamy nadzieję, ze może inne nasze dania przypadną Państwu do gustu. Jeśli zaś chodzi o mochi to jest to produkt oryginalny i jego wielkość wynika z przyjętej wielkości oferowanej przez producenta.
~ Zespół Sushi World Gdynia

Jedzenie przepyszne i było na czas :)

Zofia

Dziękujemy za pozytywną opinię i zapraszamy do odwiedzenia naszej restauracji lub też strony www.
~ Zespół Sushi World Gdynia

Bardzo pyszne i w ogóle rewelacja, że gratis jest do zamówienia.